dnepr


Dnepr.HU » Fórum » Az oldalról » Ha hibákat találtok, akkor azt ide...

« »




Soveny: Köszi!

Előzmény: Soveny


IZS73 :: 2017. szept 16. 14:28 :: ::





Sziasztok!
Úgy látjuk, rendben lefutott az oldal átköltöztetése, újra tudjuk fogadni a hozzászólásokat is. Ha bármi hibát tapasztaltok, vagy úgy látjátok, eltűnt valami, amit az elmúlt napokban hozzádtatok (bár ilyen - mármint a hozzáadás - elvileg nem történhetett ), írjatok!
Használjátok továbbra is örömmel az oldalt! :-)

Válasz: IZS73


Soveny :: 2017. szept 14. 18:13 :: ::




Payapa: Úgy tudom, aminek nem látni az elérhetőségét, azok a hirdetések már törölve vannak, nem élők!

Előzmény: Payapa


IZS73 :: 2017. jún 6. 9:32 :: ::




Üdvözlök mindenkit!

Egy korábbi hozzászóló már említette, hogy az oldalon megjelentetett hirdetéshez nem talál kapcsolati lehetőséget (email, telefonszám). Most én is ebbe a helyzetbe kerültem. Egy hirdetésre szeretnék válaszolni, de még nem jöttem rá hogyan érhetem el a feladóját.

Segítségeteket előre is köszönve;

Payapa

Válasz: IZS73


Payapa :: 2017. jún 5. 9:29 :: ::




Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Találtam egy hirdetést Egove felhasználónéven,(924 Porsche) de nincs elérhetőség.
Szeretnék kérni egy tel.számot, vagy egy mail címet!
Köszönöm



Jabi :: 2017. máj 4. 11:15 :: ::




IZS73: Kb. ennyi a lényege. Merevebb, nincs utánállitás, örökké tart. Aki beépítette azt mondta a vezethetősége, kezelhetőség is javul. Majd elválik.

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


FZRTom :: 2017. ápr 27. 19:48 :: ::




FZRTom: ...miért kell a kúpgörgős csapágy? ...azt értem, hogy erősebb, mint a gyári golyós, de mi a lényege még???? Köszi!

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 27. 19:43 :: ::




IZS73: Nekem is csodás napom van, megérkezett a kúpgörgős kormánycsapágyam a Druzhovkából a Donetski régióból.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


FZRTom :: 2017. ápr 26. 19:18 :: ::





...a "csoda" megtörtént! ...kezemben az áhított - GYÁRI - eredeti, nem használt oldalkocsis 17 fogszámú kis lánckerék! (ez minimum 3 db cigis smilet érdemel!)

Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 26. 10:19 :: ::




Csa-bi: ...Szia Csaba! ...Köszönöm válaszod! Ha lehetőséged engedi, nagyon szívesen várok fotókat, leírást a motorról privátban, megtisztelsz vele! Baráti Üdvözlettel: Sanyi

Előzmény: Csa-bi Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 26. 9:43 :: ::




IZS73:
Szia Sanyi!

Küldök szívesen majd privát mailt, ill. fotókat de ezt csak a hét második felében, mert akkor tudok nyugalomban lehuppanni az asztali gépem elé és bővebben is írni
Egyébként szívesen ajánlom vételre az újabb típusú Ural fogatok bármelyikét, mert az apró gyermekbetegségeket leszámítva megbízhatóbbak, motorozhatóbbak-túrázhatóbbak mint az elődei.
Alkatrész forgalmazás itthon a kereskedések bezárásával megszűntek de Ausztriából, a Linzi európai Ural elosztóközpontból gyakorlatilag bármi megrendelhető bár volt hogy ők is felsültek...
Ők a legdrágábbak de van néhány német webshop is, amiknek egyre bővül az új Ural cucc palettája, ill.ritka esetekben még Amerika.
Ha kimondottan rendszeresen és nagyobb távokat, utassal, megpakolva-nagy súllyal és gyakran hegyvidéken túráznál, akkor inkább egy nagyobb teljesítményű-nyomatékú boxer vagy V2-es fogatot ajánlanék.

Üdv! Csaba

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


Csa-bi :: 2017. ápr 25. 19:57 :: ::




Csa-bi: Kedves Csabi! Egyáltalán nem fárasztasz, sőt, én érdeklődtem, de remélem nem veszed tolakodásnak! ...a szitu nálam is hasonló, egy tucat Riga, Verhovina, majd Simson, Tatran, MZ250 TS - mint Neked! ...pár Pancsi, egy oldalkocsi építés, és 20 év után tértem vissza a "pályára" 2014 februárban, mikor ezt az áldott masinát, IZS Planéta 3, megláttam egy hirdetésben . Azóta eltelt időben hozzáépítgettem egy nevenincs oldalkocsit, amivel sikerült is leműszakiztatnom. Na de itt jön a dolog lényege, hogy most is építésen töröm a fejem - egy hónapja visszléptem egy szóló M63-tól, mert kicsit maga a tulaj ellene beszélt a típusnak - úgy látom jól tettem? ...egyelőre ott tartok, hogy szeretnék egy erősebb konstrukciót, illetve megbízhatóbbat is, mint a hagyományos MZ, Jawa, IZS, Ural fogatok, de ott tartok infóban, hogy ezeket általában terveztetni kell egyedibe - mivel nincs oldalkocsi csatolására típusengedélyük. Pénteken volt fenn egy törött R65 vizsgáztatva oldalkocsival, mire komolyabban érdeklődhettem volna utána - elkelt a második napon. Papírozása lett volna nagyon lényeges számomra, hogy kijavítása gazdaságos lett volna-e nekem, az más kérdés, de lehet valakinek volt egy papír nélküli donor - hát lecsaptak rá, mint szokott lenni. Szemezgettem tavaly egy hasonló Urallal, mint Neked van, egy új típusú oldalhajtásossal - kicsit féltem tőle, hogy honnan tudok alkatrészt szerezni hozzá, ha bármi is kell, ezért inkább elengedtem a gondolatot. Egyébként kíváncsi lennék rá - ha mást nem privátban - hogy a motorblokk cseréket hogy tudod megoldani? papír témára gondolok elsősorban - szóval egyelőre nálam van a kivárás, ha esetleg felbukkan valami, vagy esetleg rászánom magam az építésre végérvényesen ismét - Kawasaki régebbi kis 750-es Vulkánját nézegettem ilyen téren, de ez csak gondolat volt, lehet nem a legjobb.
Tényleg nem tolakodásként, de említetted, hogy régebben mivel foglalkoztál, mint járművillamossági szakember - de én olyan kíváncsi vagyok, ha nem titok, hogy mire váltottál? ...nem haragszom meg, ha nem kívánsz válaszolni, vagy az is jó, ha privátban! ...szóval ekkora motoros múlttal nem rendelkezem koránt sem, ezért is volt nekem nagyon jó a segítséged IZS ügyben, és kifejezetten azért tudtam hasznát venni, mert "szájbarágósan" leírtad, hogy mit és hogyan csináljak! ...teszteltem a motort, most már szépen tölt menet közben is világítással, nem mutat rendellenességet, se nem forr az aksi, se nem merül, úgy néz ki jó lesz! ...nagyon érdekelne a motorod, ha esetleg egy - két fotó erejéig lenne rá lehetőségem! E-mail címem: nyitrai73@freemail.hu Üdvözlettel: Sanyi

Előzmény: Csa-bi Válasz: Csa-bi Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 24. 10:22 :: ::




IZS73: Szia Sanyi!

Örülök, hogy sikerült talpra állítani a rendszert!
Amiben tudok besegítek az itteni fórumozóknak, veterános elektromos témákban sokan magukban vannak a macerákkal, mert a hivatásos motorszerelők nagyobbik része nem nagyon szeret a régebbi fazonú töltés-gyújtásrendszerekbe belepiszkálni.
Nem bonyolult de néha picit összetettebbek a dolgok, lásd.pl. beállítás-akku állapot-izzók,fogyasztók méretezése.
Sokszor idegesítően szájbarágós a leírásom de ez az apró lehetséges buktatók miatt van...
Ha nem fárasztalak téged és a többi fórumozót,kérdésedre is válaszolva néhány gondolat rólam; 70'-es születésű vagyok, az egyik szakmámat tekintve autóvillamossági műszerész, amit egy ideje csak másodállásban űzök.
A motoros pályafutás amolyan tipikus, retrós; kölökkorban Verhovinázás-Simsonozás, majd a fater 4 gangos TS250 MZ-je pár évig (ez volt neked is ugye!?
)
Majd ETZ, aztán 87'tavaszán, (pont most 30 éve) jött az igazi fejlövés egy M63-as Ural képében, ami 18 éven keresztül boldogított váltakozó polaritásokkal . Vele párhuzamosan M72 8 évig, néhány boxer és állóhengeres BMW restaurálás külföldre.
12 éve van a jelenlegi és egyetlen fogatom, egy imádott új típusú oldalhajtásos katonai Ural Ranger személyében, s amibe már egy BMW R100R 1000-es motorját ültettem nem is olyan régen, s ami idén egy picit továbbgondolva 1100-ccm-re és 85Le-re, 100Nm-re hízott.
Az eredeti felhegesztett rükverces váltó is már "elgermanizálódott", Herzog fogaskerék-tengelyrendszer pörög benne. A km. órám is egy német Motogadget elektromechanikus, többfunkciós displaykijelzős (különböző menetadatok, üzemi fesz., olajhőmérséklet-nyomásértékek, warnfunkciók stb.) került. Jó hétvégét neked is, bár motorozáshoz sportos az idő de hajrá!

Üdv! Csaba

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


Csa-bi :: 2017. ápr 23. 9:51 :: ::




IZS73: ...és Kedves Csabi! Nagyon nagyra értékelem az iránymutatásod, és a tudásod, egyben szeretném megköszönni, hogy megosztottad velem egy pici szeletét tudásodnak - úgy érzem van ott bőven más tudomány is - de nekem nagyon sokat segítettél, nem tudtam volna ilyen gyorsan rendbe tenni a dolgot, még ha a neten után olvasgatok is! ...alapvető tudásom meg volt ugyan, régen 25 évvel ezelőtt MZ-ztem én is, de kellettek ezek a dolgok, amiket írtál, hogy "lekötött aksi mellett mikor mérjek", MEG A TÖBBI MINDEN, ADAT, stb! KÖSZI! Szép hétvégét Neked! (majd egyszer írd azért meg, hogy Neked van-e motorod, milyen, illetve hányas születésű vagy, mert nagyon érdekel! Komolyan!) Baráti Üdvözlettel: Sándor

Előzmény: IZS73 Válasz: Csa-bi Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 21. 20:28 :: ::




Csa-bi: Kedves Csabi! Minden úgy volt, ahogy írtad, ajánlottad! Töltés tökéletes, terheletlenül, lekötött aksival 7,8 Volt középfordulaton, vagy annál feljebb, terhelve, aksi bekötve fényszórókkal, lámpákkal pedig 6,7 Volt. Egy ÉRDEKESSÉG! Leszerelt feszszabályzó fedél mellett állítottam a töltést, mivel alacsony volt korábban még a korábban írt 6,5 Volt terheletlen, így felhúztam, felment terheletlenül 8,8 Voltig is, felszereltem a fedelet, és képzeld, ha fedél van rajta folyamatosan tartja az 1 Volttal alacsonyabb töltőfeszültséget, és nem imbolyog, mivel fedél nélkül imbolygott a töltőfesz 8 - 8,8 Volt között. Most fedéllel terheletlenül szépen beállt 7,8 Voltra, terhelve, bekötött aksi és fényszóró mellett pedig 6,7 Voltra. És most jön a LÉNYEG! Bakelitből van a fedél, és mégis ennyit játszik! Beruháztam egy új aksiba - jó volt egyébként a régi is - valamint egy jó fajta multiméterbe is! MEGÉRTE! Tanácsaim Csabi iránymutatása nyomán!
- ne add fel a reményt!
- ne barmold szét a gyújtást, töltést, míg precízen meg nem győződtél, hogy mi lehet a hiba!
- legyen jó aksid!
- legyen jó műszered!
- soha ne használj után gyártott alkatrészt, semmit, csak gyári használtat inkább!
- soha ne gondold, hogy a 6 Voltos rendszer gyárilag is gagyi, ez nem igaz! ...pedig én is hajlottam ilyen gondolatra, de Csabi meggyőzött!
- ez csak az én tanácsom: ha megteheted legyen otthon egy japó motor is, amivel tudsz kerülni, ha eleged van az egészből!
- végezetül! ...meg lehet csinálni, nem kérdés, és nem bonyolult az eredeti, mondom eredeti IZS feszszabályzó beállítása egyáltalán, ha jó természetesen!
SOK SIKERT MÁSOKNAK IS!
Szép Hétvégét!

Előzmény: Csa-bi Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 21. 20:21 :: ::




FZRTom: ...igen, én is abból vásárolhattam, de nem probléma, mivel a lánckerék csőtengelyen is 6 mm széles a borda, meg ez a lánckerék is 6 mm széles, tehát mindkét oldalt hézagolni kell, ennyi a gond mindössze. Azért meg kell hagyni, az eredeti szovjet az egy sajtolt acélöntvény, tűreszelő nem fogja, hát ez azért közel nincs olyan szívós, kemény, és esztergálva és marva van. Méretei és központossága másint rendben van, viszont szerintem rá fog férni egy felületi edzés is olajban, hogy kicsit tartósabbak legyenek a fogak! ...de legalább már van kisebb fogszámú, mint a szóló 18-as!

Előzmény: FZRTom Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 20. 9:50 :: ::





IZS73: Nézd meg az agy részét, egyszer én is kértem és vékonyabb volt a fala. Vissza kellett küldenem.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


FZRTom :: 2017. ápr 19. 16:07 :: ::




IZS73: ...Planéta 3-hoz természetesen.

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 19. 14:52 :: ::




IZS73: ...nagy örömhírem van, találtam a neten egy keleti motorkerékpár alkatrész boltot, ahonnan tudtam rendelni oldalkocsis kislánckereket - igaz nem 16, hanem 17 fogszámú, de szerintem már ez is valami (ugye a 18 fogszámú szóló helyett), meg, hogy nem gagyi ukrán gyártmány! ...ma meg is kaptam, utánvéttel 3.290 Ft volt, ez még tűrhető szerintem.

Előzmény: IZS73 Válasz: FZRTom IZS73 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 19. 14:51 :: ::




Csa-bi: Kedves Csabi! Ez utóbbi iránymutatásod alapján majd most hétvégén belövöm pontosan a feszültségszabályzót, eddig végül is arra volt jó a vizsgálat, amit végeztem, hogy nem a dinamóval van probléma, csak a feszszabályzó van rosszul beállítva - valóban kevés még a 6,5 volt töltőfeszültség lámpa mellett, még kicsit feljebb kell állítanom! Köszi segítséged, nagyon hasznos volt!

Előzmény: Csa-bi Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


IZS73 :: 2017. ápr 19. 14:34 :: ::
« »


































Apróhirdetés
Fórum
Boltok
Cikkek
Típusok
MotorShow
Képtár
Linkek

Belép
Regisztráció
Keresés:

MUDIK
Klub
Alapszabály


Támogatónk:
domdom.hu